لب هات | کوتاه نوشت های مذهبی

نمازشب رییس جمهور

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

دوران ابتدایی هر روز دفتر بودم، اما یک روز به خاطر آوردن عکس های فلان سریال ایرانی معروف رفتیم دفتر. اینبار فرق میکرد خود مدیر شخصا آمد. هر چه میگفت جواب میگرفت تا رسید به اینکه: "اصلا میدونی اینا سرشونو رو مهر میذارن یا نه؟" این جمله بدجوری توی ذهنم زنگ زد!!! محال است یادم برود، نه فقط به خاطر لحن و صدای مدیر بلکه به خاطر اینکه زد توی خال! این سوال سالها سوال من بود. همیشه با خودم میگفتم خدا کجای زندگی اینهاست؟ دنیای بازیگرها اولین محیط بدون نماز و دعا و حسینیه ای بود که میدیدم و همه چیزش برایم عجیب و غریب بود! شاید باورتان نشود ولی این روزها نسبت به سیاستمداران همین حس و حال را دارم. شاید خیلیها سوال های جدی تری داشته باشند اما من به آقای روحانی خیره میشوم و واقعا برایم سوال میشود که او نماز صبح میخواند؟ واقعا مدتی است دغدغه نماز صبح رییس جمهور آینده را دارم.

هفته پیش علی را در جلسه سخنرانی فلان نامزد دیدم، مثل همیشه کلی گرم گرفت و شروع کردیم از شناخت قبلی که نسبت به نامزد مورد نظر داشتیم گفتیم که اغلب خاطره یا سوال و جواب ها و یا دیدار بوده. علی گفت: ایشان آدم دقیق و سر وقتی است من هر شب راس ساعت فلان ایشان را میدیدم که از یک مسیر خاص رد میشود و میرود فلان جا نمازشب میخواند، اتفاقا نماز شب باحالی هم میخوند!

این را که گفت از فرط خوشحالی داشتم بیهوش میشدم.جمله آخر را توی فکر و بیداری شنیدم، خیلی فکری شدم...واقعا مدتی است دغدغه نماز شب رییس جمهور را دارم!

نظرات (۷)

جالب بود...

خب می گفتید کی بود مام بدونیم! :/
پاسخ:
مشخصه
یا شاید برا من خیلی مشخصه🤔
:)
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • سید نیست احتمالا؟!!
    :)
    پاسخ:
    بله:)
    خولستم مطمئن شم از این مشخص بودن! :[]
    پاسخ:
    بله آقای رییسی رو میگفتند
    یه زمانی منم می پرسیدم
    اینا فقط نماز جماعت می خونن یا در خفا هم اهلش هستن
    بعدا متوجه شدم برخی نمازها مثل برخی قؤان خواندن هاست که خدا درباره اش گفته و لا یزید الظالمین الا خسارا
    از اون موقع فرقی نمی کنه برای و دغدغه ای نسبت بهش ندارم چرا که ممکنه تعداد رکعات صبح و شامش به هزار هم برسه
    پاسخ:
    سیاستمدار که بازیگر نیست!
    حاج آقا رئیسی رو می‌فرمایند...
  • رسول نصیری
  • سلام بنده از منتقدان او هستم اما
    امشب مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی نکات بسیار جالب فرمودند که تحت تاثیر قرار گرفتم. ایشان فرمودند عده ای خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی همان کاری را انجام میدهند که خارج دشمانان علیه ما انجام میدهند.
    گاهی بعضی حرفها به اصل نظام جمهوری برمیگردد
    پاسخ:
    کلیت قضیه رو قبول دارم، اما اینکه این و حتی بالاتر از این مطلب، بلکه در حد استیضاح رییس جمهور به خاطر سرقت علمیشون رو نه تنها صدمه به اصل نظام نمیدونم که حمایت از نظام نیز هست!
    گاهی بعضی سکوت ها به اصل نظام جمهوری بر میگردد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    • نمازشب رییس جمهور

      دوران ابتدایی هر روز دفتر بودم، اما یک روز به خاطر آوردن عکس های فلان سریال ایرانی معروف رفتیم دفتر. اینبار فرق میکرد خود مدیر شخصا آمد. هر چه میگفت جواب میگرفت تا رسید به اینکه: "اصلا میدونی اینا سرشونو رو مهر میذارن یا نه؟" این جمله بدجوری توی ذهنم زنگ زد!!! محال است یادم برود، نه فقط به خاطر لحن و صدای مدیر بلکه به خاطر اینکه زد توی خال! این سوال سالها سوال من بود. همیشه با خودم میگفتم خدا کجای زندگی اینهاست؟ دنیای بازیگرها اولین محیط بدون نماز و دعا و حسینیه ای بود که میدیدم و همه چیزش برایم عجیب و غریب بود! شاید باورتان نشود ولی این روزها نسبت به سیاستمداران همین حس و حال را دارم. شاید خیلیها سوال های جدی تری داشته باشند اما من به آقای روحانی خیره میشوم و واقعا برایم سوال میشود که او نماز صبح میخواند؟ واقعا مدتی است دغدغه نماز صبح رییس جمهور آینده را دارم.

      هفته پیش علی را در جلسه سخنرانی فلان نامزد دیدم، مثل همیشه کلی گرم گرفت و شروع کردیم از شناخت قبلی که نسبت به نامزد مورد نظر داشتیم گفتیم که اغلب خاطره یا سوال و جواب ها و یا دیدار بوده. علی گفت: ایشان آدم دقیق و سر وقتی است من هر شب راس ساعت فلان ایشان را میدیدم که از یک مسیر خاص رد میشود و میرود فلان جا نمازشب میخواند، اتفاقا نماز شب باحالی هم میخوند!

      این را که گفت از فرط خوشحالی داشتم بیهوش میشدم.جمله آخر را توی فکر و بیداری شنیدم، خیلی فکری شدم...واقعا مدتی است دغدغه نماز شب رییس جمهور را دارم!